שאלות נפוצות

קצת עלינו

מי עומד מאחורי משק לין?


שלום! אנחנו נטע ויובל לין ממשק לין. את "משק לין" הקמנו לפני חמישים שנה בכפר בילו ,במשק של הסבא והסבתא שלנו. מאז אנחנו עוסקים בגידול דבורים ,האבקת שטחים חקלאיים בכל רחבי הארץ. וייצור דבש ומיגוון מוצרים טבעיים על בסיס דבש סילאן טבעי וטחינה. אנחנו פועלים מתוך אהבה גדולה לארץ לטבע ולמעשה ידינו. אנחנו מאמינים שבריאות טובה מבוססת על מזון איכותי מחומרי גלם מעולים ללא תוספות ובתהליכי עיבוד פשוטים ששומרים על ערכם התתזונתי של המוצרים. אנחנו מאמינים בגיוון וחדשנות יחד עם זה משמרים מסורות קולינריות מקומיות. הסיפור הישראלי שלנו הוא הסיפור של כולנו. סיפורים עתיקים - חדשים שכולם מסירות ,נחישות ואהבה. אנחנו שמחים לארח אותכם בממלכה הקטנה שלנו - במשק לין.




איפה אפשר למצוא את המוצרים של משק לין?


ניתן למצוא את מוצרי משק לין בכל רחבי הארץ ובסניפי רשתות יוקרתיות כמו: שופרסל גרין, רשת AM-PM, רשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל וכו'. וכן בקצביות, מעדניות מובחרות ובתי טבע ברחבי הארץ. לרשימה המלאה - לחצו כאן לרשימת סניפי שופרסל גרין - לחצו כאן * שימו לב- רק דרך רכישה באתר ניתן למצוא את המגוון המלא של מוצרי משק לין.




איזו כשרות יש למוצרים של משק לין?


כל המוצרים שלנו כשרים בהשגחת בדץ רובין לימות השנה. למעט: - מוצרי מזון מלכות - כשרות רבנות מודיעין בלבד. - ממרחים פיקנטיים - כשרות בדץ בית יוסף. - לעיתים חלק מהריבות בכשרות רבנות מודיעין בלבד.




מה התוקף של מוצרי משק לין?


בין שנה לארבע שנים תלוי בסוג המוצר: * דבש- 48 חודשים. * מוצרי כוורת ודבש בטעמים- 36 חודשים. * רטבים וממרחים מתוקים- 18 חודשים. * ממרחים פיקנטיים- 12 חודשים. כן! המוצרים שלנו מחזיקים הרבה זמן - כי הם טבעיים פשוטים ובריאים.





הזמנות באתר

כמה זמן משלוח?


המשלוח של משק לין יוצא אליכם כמה מהר שרק אפשר! בדרך כלל המשלוח עשוי להגיע עד 3 ימי עסקים בכל רחבי הארץ. - במקומות רחוקים כמו: יהודה ושומרון, באר שבע ודרומה, גליל עליון ורמת הגולן החלוקה עשויה לארוך עד 5 ימי עסקים. הזמנות שיתקבלו אחרי השעה 14:00 יעברו ליום העסקים הבא.




האם ניתן לצרף ברכה למשלוח?


כן בהחלט! יש מקום מיוחד בטופס ההזמנה באתר להוספת ברכה מושקעת ליקירכם.




האם אתם שולחים מוצרים לחו"ל?


אז בגדול כן :) אנחנו שולחים משטחים בלבד. משלוחים ללקוחות פרטיים ניתן לבצע דרך חברה שמתמחה במשלוחים לחו"ל עם המוצרים שלנו בשם JWG מירושלים. לאתר האינטרנט שלהם - לחצו כאן.




באיזו דרך מגיע המשלוח?


המשלוח שלהמשק מגיע באמצעות שליח אדיב, ארוז בקרטון סגור של "משק לין", מוקפד ומסודר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.




כיצד מתבצע תשלום באתר?


תשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד. החיוב מתבצע בסיום ההקנייה.




האם הקנייה באתר מאובטחת?


linfarm.co.il הינו אתר בטוח לרכישת מוצרים בריאים ואיכותיים באינטרנט. תהליך הרכישה והסליקה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי המחמיר ביותר המאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.




האם יש מינימום הזמנה?


ניתן להזמין בכל סכום, ללא הגבלת מינימום.




האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?


בוודאי! ניתן לאסוף באיסוף עצמי במפעל המשק במודיעין הסתת 13. או שההזמנה שלכם יכולה להגיעה אליכם עד הבית עם שליח בעלות משלוח של 39 ש"ח. במידה ושווי ההזמנה מעל 300 ש"ח, המשלוח עלינו - חינם.




האם יש אפשרות משלוח עד הבית?


כמובן! אצלינו מזמינים ומקבלים את הזמנה לבית שלכם.




מהי עלות המשלוח?


עלות המשלוח עד הבית בקנייה ב-300 ש״ח ומעלה:חינם - ללא עלות
קנייה עד 300 ש״ח: עלות המשלוח ב-39 ש״ח





שירות לקוחות

מה ניתן לעשות במידה ויש לי טענה כלשהי לגבי המשלוח?


שירות הלקוחות שלנו יעשה את כל המאמצים על מנת שתהיו מרוצים.אנחנו כאן לכל דבר! אנו עושים את מירב המאמצים האפשריים כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר ושאתם כלקוחותינו תהיו מרוצים. במידה ובכל זאת יש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה למוצרים המסופקים או אי שביעות רצון מהמוצרים יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ, במייל או בטלפון עד 24 שעות לאחר מועד האספקה כדי לפתור את התקלה במהירות האפשרית. נציג שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההשלמה ו/או ההחלפה ו/או ההחזרה של המוצר וכן את החיוב/הזיכוי הכספי למזמין. מוקד שרות הלקוחות: 050-0503559190 או במייל info@linfarm.co.il או בטלפון 08-9415859. או בדף צור קשר שלנו באתר.




יש לי שאלה והתשובה לא מופיעה כאן, מה עליי לעשות?


שירות הלקוחות שלנו יישמח לענות על כל שאלה. אנו זמינים בכל אחת מדרכי ההתקשרות- בטלפון- 08-9415859 בוואטסאפ 050-3559190 במייל- info@linfarm.co.il ובעמוד " צור קשר" באתר




כיצד מקבלים חשבונית או חשבונית מס?


מקבלים אוטומטית למייל שהזנתם בעת ביצוע הרכישה. במידה ולא ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר שלנו באתר.